söndag 13 mars 2011

Ses.

Gud vad jag hatar att säga hej då till människor jag tycker om.
Igår var det hejdå-dags för mig och John. Eller, vi ses!-dags. Han åkte till Zimbabwe med familjen idag och kommer tillbaka först när jag lämnat landet.
Åh, suck. Det är hemskt. MEN. Han är ju ändå svensk och det underlättar återseendet betydligt eftersom han också åker hem så småningom.

Kommer bli en del hejdå den här veckan. Och sen det slutliga hejdået till Zambia på torsdag. Usch. Men vid det laget kommer nog glädjen över åka hem och säga hej! till alla vara den dominerande känslan. Jag längtar jättemycket efter er mina hjärtan.

Men idag är det söndagsblues som gäller och det kan gott få vara så faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Jag längtar efter dig också, är lite avis på att du kommer hem till mängder av krokusar och för-sådd och sånt. Puss

    SvaraRadera
  2. Mmm, det är inte dumt. Men du kommer hem till sommar och grejer! Inte illa det heller :)
    Puss och kram

    SvaraRadera