onsdag 23 mars 2011

Hjärta.

Har börjat packa upp mina lådor från källaren nu och det är ganska så rejält tråkigt. Trodde det skulle vara roligare att packa upp kläderna men jag är allt lite trött på mycket av det som dyker upp. Så det kan bli. För mycket onödiga grejer också. Bra tillfälle att rensa tror jag bestämt...och några nya plagg måste jag kunna ha råd med framöver. Jodå. Vad är väl vår utan vårskor och en ny klänning?...ny jacka..ny frisyr...och ja, nya glasögon behöver jag. Det med.

Idag har jag träffat en av mina äldsta vänner, Johan. Vi har en ganska speciell relation som gått många vändor men han är verkligen en av de finaste människorna jag vet. Ett äkta varmt hjärta med gott om rum för mig.
Vi gick i stan och det blåste och var kallt men ändå fint. Man känner vår i luften. Väderprognosen säger dock att det ska bli kallt framöver, alltså mindre än 5 grader (HUA) och då vet jag inte vad jag gör. Blir nog en del liggande i soffan under ett täcke med te/rödvin och en bra film. JUST DET JA, jag ska ju plugga också. Haha! Lätt att glömma i all yra just nu.

Jo, vi har köpt en ny tv. Vår gamla gick ju sönder för längesedan och nu var det dags. Den är sjukt stor! 42 tum. Härligt
Synd bara att tv-utbudet inte automatiskt blev bättre för att utrustningen blev det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar