onsdag 16 mars 2011

24.

Ett dygn kvar till avresa! Wohoo! Börjar kännas riktigt riktigt roligt!
Det här sista dygnet ägnas åt packning, promenader och hejdåmiddag.
Maria kör mig till flygplatsen imorgon vilket känns skönt och fint. Även om det då blir ett flygplatshejdå men det är okej.

Och om två dygn kliver jag på det sista bytet, tåget till Göteborg. Härligt!
Det jag funderar på mest nu är nog vad jag ska ha på mig när jag reser. Varmt här, kallt där. Hm. Nåja, det ger sig!

25 veckor i Zambia har nått sitt slut.
Det har i sanning varit en fantastisk tid!

3 kommentarer:

  1. Hoppas att resan går bra, och att alla dina farväl inte blir alltför uppslitande... Ska bli så himla härligt att se dig igen. Välkommen hem!!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det ändå känns bra att komma hem igen. Om två månader är det vår tur och då får vi förhoppningsvis ta och inviga sommaren med lite grillad ost och vin!
    Ses då!

    SvaraRadera
  3. Åh, farväl är alltid uppslitande men med vetskapen om att det gör ont bara för att det varit så bra och fint gör dem enklare. Värda.
    Tack, vi får ses snart. Te och promenad!

    Grillad ost och vin låter som en deal Alex. Säg bara när ni kommer så tänder jag grillen... :)

    SvaraRadera