tisdag 22 mars 2011

Atjo.

Jag nyser och snörvlar och känner mig lite hängig så. Acklimatiseringsprocessen tar sig olika uttryck... Torra fläckar i ansiktet och håret liksom bara hänger. Vinterkänsla, jojomen. Ändå har jag redan fått höra att jag är vackrare än nånsin. Ett par fräknar kan lura vem som helst! (Hihi)

Igår fixade jag lite med vårblommorna och det var härligt. Man ser hur glada människor ser ut över solen och "värmen" och det är fint. Det är ju trots allt inte så att jag glömt hur det är att överleva vintern och mötas av ljuset och hoppet.

Helgen var toppen! Nästa helg kommer också att bli toppen och även den därpå. Det är härligt att komma hem, att vara så efterlängtad och känna likadant. Har ju inte haft nöjet att träffa mina närmaste vänner än (förutom bror). Kajsa är i Mexico ett tag till, Luana är i Spanien och Emma i Sverige (men inte Gbg då uppenbarligen, hehe). Men de två sistnämnda är på väg snart i alla fall. Ska bli underbart att se dem igen!

Lördagen blev en klubbkväll som sagt. Här är två bilder:



Har inte packat upp källarlådorna än så har inga andra kläder än de som jag gått i det senaste halvåret men även sommarkjol funkar med ett par strumpbyxor.



Bror, Lillebror och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar