söndag 20 mars 2011

168.

Så många inlägg har jag skrivit, 168 stycken. Bloggen står i en brytningstid, vad ska hända med den nu när jag varit tillbaka i Lusaka och nu då kommit hem igen?
Ska jag fortsätta skriva eller är det dags att lägga ner? Vi får se.

Här är gårdagen i bilder hur som helst. Det var en underbar solig dag och brorsan och jag strosade lite på stan och var väl ganska trötta men oj så fint det var. Extremt många intryck bara, blev helt snurrig i huvudet. Får ta det lite lugnt tror jag. En sak i taget.



























Sedan på kvällen festades det till och vi gick ut och mötte upp vännerna. Oj vad roligt det var att se grabbarna igen!

4 kommentarer:

  1. Jag lägger min röst på att du ska fortsätta! Tycker att det e så trevligt att kunna följa dina tankar och vardag. Eller så får du starta en ny blogg om det som ska ske i ditt liv nu, typ " Följ med när Sanna gör en Sanna" eller " Jackten på jobben" eller något annat spänande.

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra!
    Jo, det får bli en annan inriktning i såna fall...men, haha, att göra en Sanna! är kanske lite väl...personligt =)

    SvaraRadera
  3. Men du kanske skulle få jätte många läsare som skulle lära sig jätte mycket =)

    SvaraRadera
  4. Haha! Sant. Men jag undrar om jag fortfarande kan det lika bra som back in the days... Får väl ut och testa =)

    SvaraRadera