torsdag 17 mars 2011

Resdags.

Jag vaknade en stund innan klockan men har sovit förvånansvärt väl. Skönt. Är nu duschad, packad (nåja, väskorna i alla fall) och äter lite frukost.

Chola kommer om 20 minuter och jag räknar med att vara vid flygplatsen vid sju. Sen har jag två timmar på mig att greja innan planet ska lyfta. Hoppas jag inte lyckats dra på mig övervikt i bagaget. Har ingen direkt uppfattning om hur mycket 23 kg är...

Jag har sett solen gå upp idag. Det är svårt att inte bli lite snyftig och tänka att det här också är en ny tid i mitt liv. En soluppgång för mig.
Men kanske framförallt att solen kommer fortsätta att gå upp i detta fantastiska land och över alla er som jag älskar.

Lite snyftig som sagt men laddad för att resa och att komma hem.
Ses snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar