tisdag 15 mars 2011

Dagens.

Dagens skratt eller jag vet inte riktigt är att jag var på immigration och jag har fortfarande inte fått mitt permit. Gick och pratade med min dam på ärendet och hon skrattade och sa att jag får nog lämna landet utan mitt permit men att det ska gå alldeles utmärkt. Hon var himla snäll och rar och bad om ursäkt för deras ineffektivitet. Allt gott.

Sen har jag även gjort mina sista intervjuer och i avskedspresent av en av mina tolkar fick jag manikyr och pedikyr som hennes syster gjorde. Hon, syrran, kör mobil nagelsalong och åker runt i compoundsen och fixar madamernas naglar. Bra grej! Så det fick jag i present, hur gulligt är inte det?
Ska skriva mer om intervjuerna och mina anställda (!) i ett annat inlägg. Det är så roligt nämligen.

Dagen har varit ett flängande men jag har gjort allt jag behövt. Så nu ska jag softa lite, packa och bara njuta av känslan av att jag nu gjort alla intervjuer till min sista uppsats. Och vilka intervjuer sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar