tisdag 15 mars 2011

Danföredanföredan.

Vaknade med ett ryck kl 6 och trodde att det var idag jag skulle resa. Paniken över att inte ha packat eller gjort klart allt hann komma igång lite innan jag insåg att det är två dagar kvar. Pust.
Men tror jag ska börja packa idag ändå. Känns bäst så.

Det är ju litegrann av en lång väntan nu. Har förvisso saker att göra som håller mig sysselsatt men tankarna far oundvikligen till torsdag kl 08.55 då jag ska lyfta. Och sen resten av resan förstås fram till att jag är framme i Göteborg. Ojoj.

Ursäkta denna ständiga upprepning av mina resetankar men det är ju det som jag går runt och tänker på. Så enkelt är det.

Verkar som om vädret börjar bli bättre i Sverige också. Det gläder mig. Men för min del spelar det ingen roll om det snöar eller så, det kommer ändå att vara varmt ända in i hjärteroten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar