söndag 27 februari 2011

Tjejer.

En äkta tjejhelg kan man nog säga att det har varit hittills. Riktigt fint!
I fredags var det då dags att säga hej då till Salla som far hem till Finland imorgon.

Vi gick hit:


Mexikanska restaurangen som precis skickat sin kock på utbildning för att maten skulle bli godare. Det lyckades!



Söta Salla. Har varit i Zambia som au pair.

Det blev några mojitos och några öl och mycket snack. Sen hem, i säng och sedan upp igen för att gå på marknad! Andrea, Hanna och jag strosade på Dutch market och jag köpte allt en del grejer. Ganska mycket till mig själv får erkännas, men släkt och vänner är inte bortglömda. Icke!

Efter denna shoppingpärs slöt vi upp med Maria och åt lunch. Sedan for vi på utflykt med lilla vovven. Det var så här fint:



Maria, Hanna och Buju på en väg nånstans i ingenstans.



Andrea var också med. Extremt bra bild på henne, eller hur? Hm.




Grönt och skönt.



Matte Maria och hennes lilla vapendragare...



...sprang tillsammans mot solnedgången...


Sedan for vi hem igen och tvättade av vägdammet och gjorde oss fina(re) och gick ut och drack tjusiga drinkar.



Andrea drack en kiwi-nånting.



Hanna och jag drack en gurkdrink med gin och vitt vin. God!

Idag ska jag inte göra så mycket mer än att sitta lite vid datorn, kanske ta en sväng till Arcades och såklart träffa John som är tillbaka från Sydafrika nu.
Sköna söndag, helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar