fredag 25 februari 2011

Busig.

Idag är det då min dag, Fredag! En busig dag med andra ord! Kul :) Får se till att hitta på nåt karakteristiskt...

Det blir som vanligt arbete med uppsatsen på dagen och sen ska det piffas så det står härliga till för att sedan gå ut och säga ett ordentlig hej då till Salla. Blir nog kul! Tror inte det blir så sentimentalt utan mest en rolig kväll.

Det börjar bli väldigt svårt att inte tänka på hemresan nu. Speciellt när avskeden avlöser varandra... Varje kväll när jag ska sova så börjar jag tänka på när jag kliver av tåget på centralen i Göteborg. Känslan. Återseendet. Och alla tusen saker jag vill göra på en gång. Men viktigast först, träffa dig o dig o dig !
Och äta en riktigt tjusig semla. Gudars vad gott.


Här kommer en bild som inte har med något som helst att göra.


Men den får mig att tänka på undervattensmiljöer och det kan behövas när man levt landlocked i närmare ett halvt år.

Ja, jag ska berätta om mina intervjuer en dag också. De är värda ett helt eget kapitel i den här bloggen. Vilka fantastiska kvinnor jag träffat.
Men inte nu. Nu ska jag knappra vidare här. Solen skiner ute och det är en alldeles underbar fredag, den sista i februari till och med. Grattis Sverige, snart är vintern över och våren står där med hopp och knopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar