tisdag 22 februari 2011

Procent.

En ordinär pluggdag. Jag vet att det är lite dumt att redan börja räkna ord med tanke på hur mycket redigering som kommer framöver. Men det peppar mig så jag räknar ändå. Just nu har jag skrivit ca 33 % av min uppsats. Inte illa! Se där, jag blir glad och motiverad så det är bara bra att räkna då. Glädje ska tas ut i förskott, varför inte liksom?

Troget sällskap här hemma har jag i form av lille Buju.
Han är nyklippt! Visst ser han ut som ett gosedjur?






Är ganska imponerad över hur jämt hundfrisören klipper. Jag hade aldrig kunnat göra det så jämt med en sax. Duktig är han!

2 kommentarer:

  1. Alltså, Pillow Dog är ju en riktig stjärna. Första bilden är fantastisk. Haha.

    Gött att det flyter på med plugget! En flygande start är inte fel.

    SvaraRadera
  2. Han är så söt. Kanske inte den vassaste kniven i lådan men vad gör det?

    SvaraRadera