torsdag 30 juni 2011

Njut.

Jag har haft tre underbara dagar. Hängt med härliga människor och varit ledig. Jag har saker att göra men jag har valt att vänta med det till när det regnar och är tråkigare ute. För det vet man ju att det kommer.
Igår var det lite mer enkel picknick med falafelrulle och så. Fint sällskap såklart. Vi tog en sväng till kyrkogården och jag fixade lite. Normalt brukar jag ha nåt slags tema, till exempel bara vita blommor en sommar, eller orange. I år har det inte blivit så. Men det är riktigt fint det med. Kolla in röran:







Jag älskar tagetes. Hur de ser ut, hur de doftar och hur fröna singlar mot marken när man släpper dem från hög höjd.


Det här är i minneslunden. De har det fint där också.

Här en bild från idag. En espresso och en kula (en stor sådan dock!) saffransglass. Gott! Hänget idag började klockan åtta med frukost och höll på till fyra. En sån dag som stannar länge i minnet även långt efter att brännan bleknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar