måndag 20 juni 2011

Dagen.

Hade tänkt köra "ett foto i timmen" idag men det gick sådär. Men ni får de bilder jag knäppt.

Frukost: havregrynsgröt, juice och GP.

Ska jag ha håret så här...

...eller nåt i den här stilen?

Gick till stan. Det är vackert nu.

Tog en cappuccino när jag träffade min grupp för plugg.

Promenerade sen hem igen och noterade att lustiga saker var på gång i Näckrosdammen.
Vad vet jag faktiskt inte.

Kom hem och var glad en stund över ett roligt sms.


Åt lunch. Färskpotatis, smörstekt vårlök, gurka, vegeschnitzel och en klick creme bonjour.



Sen pluggade jag. Lite. Tv:n var på...

Fikade med brorsan. Kladdkaka, kaffe och chai-te. Bilden tagen efteråt...så blir det ibland.

Puss på er!

Nu kastar jag mig i soffan för att småsova resten av kvällen. Är himla trött och tänkte det skulle synas mindre på en svart/vit-inställning men det syns ju ändå... Nåja. Ibland är man trött bara. Som uppmärksamma läsare nu noterar gjorde jag inget med håret. Ungefär som de flesta dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar