fredag 1 juli 2011

Tydligt.

Igår sa en vän till mig, angående den här bloggen, "din trädgårdsblogg..." . Haha! Tydligt är att växter får ett väldigt stort utrymme. Men allt går i perioder. Nu har det ju varit musiktema också. Som nu är slut. Känns lite ovant att inte klura på en låt när jag gjort det varje dag i en månad.

Måste också tillägga att det är tråkigt att inte få några kommentarer. Eller, att de är så få så få. Jag får ju feedback ändå, men just när det nästan alltid står 0 kommentarer. Tråkigt!

Tänker att jag nog lägger ner bloggen när det gått ett år sen den kom upp. Nog för att det är ganska trevligt men... Hm. Tja. Vi får se. Skaffar jag hund kommer jag definitivt att blogga om det! Det kan jag lova.

Livet för övrigt är ganska rörigt just nu.
Just nu förresten, när var mitt liv senast ordnat och enkelt?
Nä. Det funkar helt enkelt inte så.

4 kommentarer:

  1. En del i att det blir få kommentarer är nog att de inte är öppna utan kräver att man går igenom rätt många led för att kunna posta.. capatcha-koder kan avskräcka i dessa facebook-tider då ett "gilla" ofta räcker. Särskilt om man som undertecknad surfar i mobil.

    Keep it up!

    SvaraRadera
  2. Vet inte det är det som är problemet faktiskt... Själv tycker jag inte att det är så omständligt. Tror det är nåt helt annat som gör att man drar sig för att kommentera. Man tänker liksom inte på det.

    Nåja. Testar att ta bort koderna (med risk för att drunkna i skräp). Så får vi se!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag har försökt i flera dagar att komentera (men det har verkligen inte gått med googel-konto) då jag känner att jag är en av dom som känner mig skyldig till att alltid läsa och få mitt gooda, men sen inte skriva mer mina tankar tillbaka.
    Får se om det kan lyckas idag. Ska skärpa mig. Massor av kramar // Sofia

    SvaraRadera
  4. Det är ju helt klart krångligt när det inte funkar, men oj vad glad jag blir när det gör det! :)
    Kram!

    SvaraRadera