fredag 3 juni 2011

Musik.

Jag sitter här och arbetar på min tenta. Det går inte dåligt, inte bra. Nåt mittemellan. Men framåt går det iallafall. Har som plan att bli "typ klar" i eftermiddag. Så att jag med gott samvete kan vara ledig lördag och söndag för att sedan fixa resten på måndag. Den ska in på tisdag kl 08.
Det ska väl gå tycker man.

Ikväll är det nämligen roligheter på schemat! José González på Världskulturmuseet! Har man festivalpass till Clandestino som är nästa vecka så ingår tjusigt nog José i detta. Så dit ska vi, en vän och jag. Ska bli riktigt roligt! Efteråt kan man ju tänka sig att dra i sig någon drink på nåt flott/oflott ställe. Gott.


Ha en härlig helg alla människor! Eller ja, många av er har väl redan en skön sån där långhelg. Gött. Det är ni värda, mina plommon.
(Så här ser då mitt hår ut när det får självtorka. Inte så rakt och lite rufsigt. HIPPIEBOHEM var det ja. Just det, kan ju lägga till att det här är en så kallad osminkad bild. Hade jag varit en kändis så hade det varit jättehäftigt (?). Men när det gäller mig...nja... Ni ser ju mig osminkad allt som oftast. Så det här var en helt onödig parentes i parentesen.)

2 kommentarer:

  1. Du är ju vacker som en dag! Fast det vet du ju. Jag ska gå ut och plocka lite Lupiner nu. De är fint väder och det finns alltid en hund att promenera med. Saknar dig. Puss

    SvaraRadera
  2. Åh...hundpromenad och blomplockning låter ju helt igenom ljuvligt!
    Puss på dig och hundarna

    SvaraRadera