lördag 11 juni 2011

Första.

Första dagen på Clandestino. Vilket röj!

Vädret var på vår sida och tillät ypperligt förhäng vid vattnet.

Luana hade med sig en läcker petflaska. Fylld med lime, mynta, socker och soda.
Jag hade med mig rom. Mycket bra blandning.

Mojito - den enda drinken som ger dig bättre andedräkt.
Tack, Ernest!

Det var väldigt gott.

Vi såg Junip. Josés fantastiska stämma slog omkull oss återigen.

Fint som snus!


Sen var det dags för Baloji med orkestern La Katuba.




Svänget mina vänner. Svänget! Vi dansade oss svettiga och lyckliga.
De här små klippen kan ju på intet vis göra akten rättvisa. Men vill dela med mig lite ändå.



Gitarristen! Vilken favorit. Luana och jag hade fin kontakt med honom under spelningen och sen när de gick av scenen så sträckte han sin hand mot oss så att vi kunde high-five:a den. Han var en riktigt skön lirare. Jag menar, spela gitarr bakom huvudet och röra på höfterna samtidigt. Helt igenom strålande.




Tack för en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar