måndag 6 september 2010

Vaccination.

Jag är ganska välvaccinerad. Behöver bara fräscha upp en endaste spruta för att känna mig klar med den biten. Otroligt skönt att jag tog gula febern förra året. Vilken mardrömsvaccinering det var...fy... (Den är dock inte obligatorisk för Zambia, men vem vet var jag hamnar?.. :)

Fick rolig post idag. Fint kort från morfar (tack!) och ett tjusigt intyg från Röda Korset med fina ord om det arbete jag gjorde i våras. Känns bra! Högklassigt till och med ;) De är himla fina de tjejerna som jag hade som kontakter på kontoret och vi ska hålla kontakten och det är härligt på så många sätt.

Nä, nu ska jag ta en promenad bort till vaccinationsmottagningen och ta den där sista sprutan. Solen skiner i Göteborg och det är september. Väldigt fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar