måndag 13 september 2010

Resfeber.

Igår fick jag den första riktiga attacken av resfeber. Pirr i hela magen och en lätt yrsel. Wah! Den har varit närvarande idag också...men jag har i alla fall fått en hel del bra grejer gjorda. Kopierat pass, fixat ett sista intyg och så vidare. Samt ett antal timmar på café med Luana... :) Umgänge är viktigt! I helgen var det mycket häng med Jonas. Himla fint.

Det drar ihop sig, minst sagt. Det känns ju förstås roligt och spännande. Men också nervöst och lite läskigt.
Så jag vill nu be er i min omgivning om ursäkt för att jag kommer att vara lite lynnig och disträ de kommande nio dagarna.
Det stavas R E S F E B E R och går inte över förrän...ja, när jag är på plats :)

2 kommentarer:

  1. Tell me about it. Hoppas att du får pauser. Annars är det bara drinkar som gäller ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset :)
    Den är iaf inte konstant (än). Så, bara att hålla tummarna!

    SvaraRadera