onsdag 1 september 2010

Tre veckor.

September är här och tiden verkar gå fortare hela tiden. Om tre veckor åker jag!
I huvudet snurrar tankar om exempelvis hur det går med mitt visum. Jag skickade in ansökan förra måndagen så ambassaden har haft mina saker i en vecka nu ungefär. Hoppas att det går utan problem och att pass & visum ramlar in nästa vecka.

Idag börjar alla som pluggar skolan. Känns lite konstigt att inte vara på Annedalsseminariet som alla andra terminsstarter de senaste åren... Men jag ska nog dit och hänga lite ändå, börja fundera på min uppsats som jag ska börja på i januari/februari. Eller i alla fall försöka börja skissa lite. Finns ju en del fina människor på skolan som jag vill se lite mer av innan det är dags att resa.

Det börjar också bli dags att börja packa ner rummet. Har tagit fram en flyttkartong men mycket mer än så har inte hänt...hur tråkigt är det inte att packa? Usch.

Idag ska jag ut i det soliga vädret och umgås med fina nära vänner. Flyttpacka kan jag göra en annan dag... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar