tisdag 21 september 2010

Middag.

En dag av packning (både väska och allt det sista som skulle ner i källaren), häng med Luana, de sista ärendena, telefonsamtal och nu snart häng med bror. Vi ska laga mat, dela en flaska vin och ha det fint. Jag orkar inte tänka på hur mycket jag kommer att sakna honom så jag låter helt enkelt bli.
Vi är bästisar, min bror och jag. Bara så ni vet :)

Jag är inte särskilt nervös. Känner mig ganska lugn och framförallt så är jag glad och ivrig att komma iväg. Har ju väntat ett tag nu....

Jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Speciellt lägga upp bilder. Men hur mycket det blir beror ju på hur mycket internet jag har tillgång till och hur snabbt det är. Men jag ska göra mitt bästa! Vet att ni är nyfikna :) (Det är jag med!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar