fredag 17 september 2010

Fredag.

Dagen: Först tidig frukost med Luana på stan (som vanligt :) sen for jag till kyrkogården. Det blev aldrig av igår pga diverse omständigheter. Fixade fint med höstaster och blev blöt i regnet men det var skönt ändå. Känns alltid bra när det är fixat och ompysslat. Jag satte en ros i minneslunden och saknade dem alla så otroligt mycket och intensivt. Det är ju så det är.

Senare åkte Jonas och jag och köpte en extern hårddisk till mig. Roligt! Jag ska fylla den (eller Jonas ska rättare sagt) med serier och lite film som jag kan ha att se på kvällar i Lusaka då jag inte har något att göra.
Och den är så fin! Liten och grön. Väger ingenting (150 gram!) och matchar min dator färgmässigt perfekt. Hårddisk är ju en ganska tråkig pryl, bra att ha onekligen men i övrigt tråkig. Fast när de är så här fina så är de faktiskt ganska roliga :)


Ikväll blir det lite räkor och vitt vin hemma innan det är dags att dra ut på stan med mitt ständiga frukostsällskap. Sista fredagen i Sverige 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar