tisdag 4 januari 2011

2011.

Nyårsafton var en väldigt rolig och annorlunda tillställning.
Red anlände till Lusaka och vi fixade lite käk och korkade upp finvinet.
Sen spelade jag en massa Almedal och Håkan Hellström och översatte texterna och vi hade väldigt roligt. Sen var klockan plötsligt tolv och vi tittade på fyrverkerierna och skålade. Finfint.
Sedan gick vi ut en sväng men det var inte så mycket som var roligare än att bara hänga och snacka så vi gick hem igen. Så kan det vara ibland med fina vänner!

Imorgon är det tillbaka till jobbet som gäller och jag måste även komma igång med uppsatsen. Ska ha mini-PM klart på måndag..och jag har inte ens valt ämne än. Inte spikat alltså... Klurigt. Lite stressad....

Från torsdag till nästa lördag ska jag vara hundvakt åt ett svenskt par. Jag kommer att bo i deras fina hus med enorm trädgård och pool. Hundarna är två golden retrievers, en ung hane på 1.5 år och en liten tikvalp på 4 månader. Härligt? Ja!

2 kommentarer:

  1. Låter som en skön nyårsafton... lycka nu till med uppsatsskrivandet!
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack!

    Och god fortsättning!
    KRAM!

    SvaraRadera