torsdag 20 januari 2011

Global.

En rolig funktion med bloggen är att jag kan kolla varifrån den läses.
Sverige ligger i topp men sedan följer länder som USA, Mexiko, Frankrike, Singapore, Canada, Finland, Zambia, Uganda, Sydafrika, Grekland, Kenya, Israel, Serbien, Botswana, Danmark och Nya Zeeland. Global blogg kan man kanske säga.
De flesta vet jag vilka det är...men några länder (läsare) har jag inte riktigt koll på. Men det är bara roligt!

(Men min mailadress är williamsson.sanna@gmail.com om någon känner för att skriva en rad och avslöja identiteten... )

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag är sen som skriver från Mexiko ;)

    SvaraRadera
  2. Nähä! Hehe. Såg Belize där i raderna också, minsann. :)

    SvaraRadera
  3. Jag från Sverige! Göteborg. Go figure? :)

    SvaraRadera
  4. from argentina living in chicago, u.s.a. but going to gothenburg!! :P

    SvaraRadera