fredag 14 januari 2011

Tillbaka.

Imorgon kommer familjen tillbaka så då flyttar jag hem igen. Det har verkligen varit härligt att passa djuren även om de har lite väl tidiga morgonvanor... Imorse väckte Nicki mig vid femtiden för att hon ville leka. Valpar - söta, härliga och lite jobbiga.
Om jag ska klaga på något så är det väl att det inte direkt varit något badväder i veckan. I helgen fick jag ju slänga mig i poolen men under veckan nu har det inte alls varit inbjudande att bada. Synd när man ändå har tillgång till en pool liksom.
Vädret är faktiskt lite kyligt nu. Jag har förvisso kjol och sandaler men utan en varmare tröja så blir det lite kallt. Speciellt när man som jag sitter stilla vid en dator hela dagarna... Får nog börja använda jeans igen snart om det fortsätter så här. Konstig känsla.




Försökte ta en mysig bild på oss i soffan igår. Blev lite rörigt...


( Undrar ni varför jag ser lite sammanbiten ut så är det för att Nicki försöker slicka mig i ansiktet och då håller man gärna munnen stängd.)

Någon annan som kommer tillbaka imorgon är John. Han har varit i Sverige i en månad och jag tycker att det är fullkomligt lysande att han snart är här igen. Ölkvällarna på Mickie's kan återupptas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar