söndag 15 maj 2011

Uppehåll.

Ja, det har varit lite problem med att komma in på bloggen. Och sen när jag väl kom in så hade jag inte längre något att skriva om. Så kan det gå.

Helgen har varit ganska så lugn och skön. Det har ju faktiskt varit en del festande på sistone så känslan av att vakna fräsch både lördag och söndag har varit skönt och nog välbehövligt.

Nästa vecka är det ett helt gäng med vänner som återvänder till Sverige. Inte mindre än fyra stycken! Roligt roligt.

Mest dominerande i mitt liv just nu är en hundlängtan som gör ont. Jag vill ha hund! Men det är ju så mycket med det där. Ändå. Men som en klok vän sa, jag kommer nog aldrig mer ha så här mycket tid. Så egentligen passar det perfekt.
Samtidigt så är det ju ett stort ansvar och skaffar jag hund känns det som att jag binder mig till Sverige, eller ja, det gör jag ju. Och det vet jag inte om jag vill till 100 %.
Suck. Om man bara visste lite mer om framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar