tisdag 10 maj 2011

Timmar.

Vi tänkte att det kunder var fint med "ett foto i timmen", jag och några vänner.
Här är mina bilder, men jag anger inga klockslag för det har jag ingen exakt koll på. Men jag försökte knäppa nåt var 60e minut. Typ.

En dusch startar dagen. Funkar alltid.

Frukost. Äggmacka, te och B-vitaminbrus.

Plugg. Såklart.

Ut på balkongen för att känna på vädret. En varm, vacker dag.


Jag knallade till stadsbiblioteket och förtidsröstade i omvalet.
Hjärtat (och hjärnan) till vänster. Det vet ni.

Mötte upp på Vasaplatsen för kaffe och vi beundrade såväl syrener som byggnader.

På Linnégatan . Ah, alla dessa vackra växter! Blev lite kär.

På Korsvägen. Konstaterade (igen) att jag aldrig kommer att åka "Atmosfear". Fritt fall från DEN höjden. Fattar ni. Läskigt.

Lunch. Pasta fylld med ost och soltorkade tomater. Lade till basilika, olivolja och salt.

Fixade på balkongen. Några kärlekar fick allt följa med hem från Linnégatan...

En liten lur på eftermiddagen får man allt unna sig.

Masterchef. Alltid gott.
(Rolig undertext det råkade bli just här, Du har sån koll att du skrämmer mig. :)

Dags för nagellack.

Rosa efter den senaste tidens orange.

Tack för den här dagen!

2 kommentarer:

  1. Sanna! Du är ju vacker som en dag. Underbart kort! Kan du inte fortsätta med detta. Jätteroligt!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jo, alltså det var ganska så roligt att göra själv. Rekommenderas verkligen. Det blir ju så att man tittar lite annorlunda på sin omgivning och uppskattar en del saker mer.
    Testa själv!

    SvaraRadera