fredag 27 maj 2011

Mix.

Är lite förkyld och allmänt hängig. Enormt tråkigt.
Men jag fick VG på min senaste tenta och det var ju roligt. Än kan man, liksom.
Nu ska jag bara skriva en till sen är den här terminen över. Och delta i några seminarier också.

I övriga livet:
* Tankar om hund är fortfarande väldigt närvarande. Oj oj vad jag längtar. Men har svårt att bestämma mig.
*Kajsa & Alex är i stan!
*En sällan skådad litterär inspiration.
*Senaste tidens bästa komplimang: att någon tycker att jag är så jävla rolig.
*Allmän herregudvadskajagtamigtillmedmittliv-vånda.
*Ganska många sjuka närstående nu. Inte mina närstående utan mina vänners. Farmödrar, syster och den förtvivlade verkligheten av en bebis som dog i magen.
* Jag söker jobb och har precis sökt ett som vore grymt kul. Jag vore perfekt för det. Hoppas arbetsgivaren inser detta.

Och så är det fredag. Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar