måndag 9 maj 2011

Helgen.

Åh, vilken helg. Så mycket kärlek, så mycket roligt. Underbart väder, underbara människor.
Så här vill jag ha det oftare.
Dricka öl på andra lång, hänga i Slottsskogen, vid vattnet, nattliga cykelturer, mer öl i Vasastan och bara helt fantastiskt sällskap hela tiden. En del av sällskapet måste alltså flytta hit till stan...men det smids allt planer, till min stora förtjusning.

Inte många bilder har tagits, lite tråkigt kanske.
Men här är ett gäng från gårdagens häng i hamnen.

Vi satt och tittade på båtar. Det är väl liksom det man gör i hamnen.

Jag tittade också väldigt mycket på hundar. Det fanns en del av dem också.




Jag sa: jag tycker inte om avokado.
Du sa: jag tycker om dig.



Sedan frågade du: vill du ta en tur i hjulet?
Och vi skrattade som bara två göteborgare kan göra.
(För utomsocknes: stadshjulet, Big Glenn, Gamla (R)ullevi, kärt barn har många namn...eller? Ingen gillar hjulet. Därav skrattet. Det går dessutom inte runt, ekonomiskt (HAHA). Totalt fiasko. Jojomen.)


Jag älskar Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar