fredag 22 april 2011

Långfredag.

Solen skiner och det kommer att bli ännu en underbar vårdag. Jag ska ge mig på min tenta, i alla fall ett par timmar. Det kommer att behövas för att kunna njuta av att det är fredag och helg.

Björkarna utanför vårt hus är tunga med pollen.
Jag har dock inte större besvär än, det är härligt. Kanske har den gått över, pollenallergin?
I Zambia kunde jag ju äta jordgubbar och det var ett par år sedan jag kunde det senast. Med tanke på att mina överkänslighetsproblem alla har kommit i vuxen ålder så tänker jag att...de borde ju kunna gå över också. Vet inte hur det funkar med sånt där men hoppas går ju!





Det är vackert med det gröna som breder ut sig över naturen nu. Äntligen ser omgivningen levande ut igen. Det gäller både människor och växtlighet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar