onsdag 13 april 2011

Dröm.

Den här dagen går lite långsamt och jag har svårt att koncentrera mig på det jag ska göra. Halsen kliar på ett besvärande sätt och humöret är väl sådär...

En del av tiden upptas istället med att drömma om hundar. Om dvärgschnauzrar närmare bestämt.
Är ju ganska sugen på att ha en igen...även om jag ibland tänker att jag kanske ska ha någon annan ras eller en blandras.
Att sitta och bildgoogla är ju lite farligt. Många söta jyckar som dyker upp. Här är två bilder...


Inte så långt ifrån Tyson i utseende. Så fin, så fin!

Söta?


Jag gillar alla färger. Tyson hade en vit dvärgschnauzerkompis, Lucy, som jag fortfarande ser ibland. Hon är underbart söt!

Ah, det kan verkligen hugga tag i mig av längtan. Både efter Tyson och efter en ny liten filur att lära känna och dela livet med. Undrar när det är dags?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar