onsdag 20 april 2011

Pluggis.

Igår kom jag igång ganska bra med min uppsats. Men sen var det dags att sticka till skolan på seminarium. Det gick bra förresten, seminariet. Jag pratade en hel del, vilket är väldigt ovanligt. Bra känsla. Sen en promenad hem och plockade upp mina nya glasögon på vägen.
Hemma igen så fortsatte jag med uppsatsen en stund till och kände mig rätt nöjd med dagen.
Vädret har ju varit fantastiskt de senaste dagarna. Så varmt! Härligt.

Glasögonen ja, det är skönt att se ut genom rena, orepade glas. Egentligen skulle jag rekommendera Smarteyes framför Specsavers. Eller, jag gör det. De har alla behandlingar (antireflex osv) inkluderade, vilket Specsavers inte har. Så egentligen är Smarteyes billigare.
Så står ni där och funderar, gå dit!
Men ja, klart jag är nöjd med mina glasögon. De är fina. Det ena paret är ganska lika min gamla, lite strikta så, medan de andra är lite rundare och mer personliga som Jonas sa igår.
Jag gillar dem!

Idag ska jag börja på hemtentan som vi har till nästa vecka. Vet inte alls hur jag ska lägga upp den än, den är ganska fri och så. Tankarna kretsar mest runt uppsatsen nu. Hm, Men det är bara att sätta igång, skönare att ha tentan under kontroll först.

Riktigt roligt inlägg det här. MHM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar