onsdag 27 oktober 2010

Regn.

Igår kom det allt en skur! Jag var på ett kontor och satt med på en intervju och kände plötsligt doften av regn... Härligt.
Dock så kommer det att bli knepigt att promenera när det riktiga regnet kommer sen, avrinningen funkar dåligt så de remsor man använder som trottoarer blir gyttjestråk. Men det tar vi då. Om det kommer nåt mer regn vill säga...man vet aldrig.

Idag har jag flyttat ut från mitt hostel och in hos Anna. Där bor jag nog tills på tisdag eller så. Det är ett bra ställe att bo, nära jobbet och trevligt folk! (och god mat :)

2 kommentarer:

  1. Det är galet vad du flyttar runt! Hoppas du inte går av, av det. Vi funderar på att köpa bil. Spännande. Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ja, nu har jag tappat räkningen faktiskt... Men man vänjer sig. Om lite mindre än två veckor flyttar jag nog för sista gången... Kommer nog kännas konstigt, haha =)

    Åhå, bil minsann? Fräckt!

    Puss älskade vän

    SvaraRadera