torsdag 7 juli 2011

Frukost.

Klockan åtta imorse möttes vi, Luana och jag, för frukost. Det är alltid fenomenalt. Vi satt på Egg & Milks uteservering och spanade på fixies (ja, nu tänker jag börja använda smeknamnet på fixed gear-cyklar. det är dags!), hundar, söta barn och fina människor. Ett par timmar tillbringade så i hennes sällskap är så fruktansvärt roligt att ni anar inte. Eller jo, det hoppas jag. Att ni har en sån där vän som ni kan flamsa, prata och drömma med. Ovärderligt!

Resten av dagen har ägnats åt ditt och datt. Har tvättat och sånt. Imorgon åker jag ju till Stockholm och då tänkte jag vara hel och ren. Jorå.

Trots allt detta bra just nu så har jag en konstig känsla i kroppen. Lite tung, lite vilsen. Kan ju bero på att jag just nu sover ganska dåligt... Men tja.
Hittade precis den här låten i mp3-samlingen. Den påminde mig om liknande dagar.
Livet är bra märkligt. Ibland så himla fint. Ibland bara lunkar det på. Och ibland känns det mest som om man ägnar sin tid åt att falla ned för trappor.

Loquat - Swingset Chain

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar