söndag 31 juli 2011

Brunch.

Idag packade jag ner solkrämen för att bege mig till Luana för brunch. På vägen dit började det dock ösregna så vi intog vår långa brunch i hennes lägenhet. Mycket trevligt och gott. Jag blev duktigt bortskämd! Degade ett par timmar där på soffan innan det hade torkat upp lite och sen stack vi ner till Röda Sten för brunchens andra del.

Notera paraplyet där. Vi litade inte helt ut på vädret trots solsken och go värme.

Mitt val: Staropramen. Öl på en Söndag är lite extra gott.

Fin bild va? Eller inte.

Sen började Luana visa fingret åt något oklart. Glad var hon också. Skumt.

Nä. Hon försökte faktiskt bara få en nyckelpiga att flyga iväg från handen. Det gick så småningom.


Jag som såg Melancholia häromdagen kunde inte låta bli att titta lite extra på himlen. Såg det inte lite avvikande ut ändå?
Melancholia förresten, vilken fantastisk och ångestfylld film. Vacker och tryckande.

Sen promenerade vi också en hel del, under vår brunchdag. En riktigt bra söndag som motade söndagsångesten i grinden rejält. Gott så. Sista dagen i juli var en bra dag. Då blir följande månad också bra, heter det inte så?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar