onsdag 13 juli 2011

Sommarprat.

Jag ligger ganska långt efter i lyssningen av Sommarpratarna i P1. Anledningen är nog att jag ofta får ganska svårt att plugga vidare under lyssning. En del kommer så långt in, känns så mycket eller är bara så väldigt fängslande att jag bara måste ge upp allt annat för att bara lyssna.
Men det är okej. Man ska inte stressa såna program. En del är ju inte så engagerande men det vet man ju inte innan.

Just nu lyssnar jag på Karin Broos program och kan säga att mitt hjärta har snörts åt under programmet. Fick mig att kippa lite efter andan. Ett typiskt sånt program som omöjliggör annan sysselsättning. Rätt så fantastiskt.

2 kommentarer:

  1. Broos var bäst hittills av det jag hört. Rekommenderas till alla!

    SvaraRadera
  2. Verkligen. Fantastisk människa.

    SvaraRadera