lördag 2 juli 2011

Mix.

Bra pluggdag idag. Lite oväntat men mycket välkommet.

Här kommer några bilder som har ett sammanhang men ändå inte.

Brorsan och jag firade med världens i särklass godaste prinsessbakelse häromveckan när jag fick ett väldigt positivt besked. Från David Bagare tror jag den var. Löjligt god. Med en slät kopp kaffe till blev det en ren fullträff.

'Våra' duvor sitter i det här trädet varje eftermiddag och mumsar bär. De är för tunga för grenarna så det blir en himla massa flaxande och ramlande mellan grenarna. Rart.


På Tullen dricker man bara god öl.


Jag vet att jag kanske borde ta mitt öldrickande till nästa steg. Mer utmanande öl. Men tack vare mitt umgänge slurkar jag ändå i mig den typen med jämna mellanrum. Man får skynda långsamt.

3 kommentarer:

  1. Är du redo för lite mer IPA snart alltså? :D

    SvaraRadera
  2. Ser dock mycket gott ut. Igår köppte jag en sopp-borste till min balkong så att den e ren och fin till att du kommer, så vi kan sitta där och intaga vad vi för dryck vi för dagen tycker passar. / Sofia

    SvaraRadera
  3. Alltid redo för IPA! =)

    Åh, Sofia, snart sitter vi där! Underbart! Puss!

    SvaraRadera