fredag 30 september 2011

Cool down.

När jag gråtit för mycket, sovit för lite eller bara allmänt hängig (läs: bakis) så syns det på ögonen. Vad gör man åt det då? Piffar till sig med en geléig ögonmask som fått ligga i kylen en halvtimme:


HEJ vad jag bjuder på mig själv nu. Hur blek? Jösses. Men jag är förkyld ju.
Just denna roliga, fint röda masken är från Anatomicals. De har fyndiga och fåniga namn på sina produkter. Roliganamn-ligan vinner dock OPIs nagellack. Man väljer nästan lack efter namn mer än färg. Superytligt och gött.

Tyvärr fick jag inga pengar för det här inlägget. Så det är ingen reklam på det viset. Bara ett litet tips. Och en skön motvikt mot det tidigare inlägget med Valerie och mansföraktet.

Försök hänga med i mina svängar om ni kan. Hehe.

PS. Jag har aldrig använt den här masken förrän idag. Men den är skön. Sval och man kan ju anta att det svullna avtar i alla fall för en liten stund. Mhm.

2 kommentarer:

  1. tack för att du alltid förgyller min dag, speciellt idag.. =)

    /Alx

    SvaraRadera
  2. Det gör jag så gärna :)
    Tack!

    SvaraRadera