tisdag 27 september 2011

Reflektion.

Eller snarare några tankar. Jag är inte frisk idag som jag hoppats och mår sådär ärligt talat.
Hjärnan jobbar långsamt men några saker som jag tänkt på idag är:

Att jag är en dålig människokännare. Och det förbryllar mig något. Jag borde vara bättre på det.

Att jag tål färre och färre frukter. Nu senast honungsmelon ganska kraftig reaktion och idag lite känn av vindruvor.

Att det är sjukt att folk blir upprörda över barn som har klänning. Ja, barn som inte ska ha klänning för att det tydligen är förbehållet en viss sorts barn. Eller vuxna för den delen. Herregud. SPÄNN AV.

Att hundvalpar är det sötaste som finns.

Att det är väldigt svårt att skapa suveränt underbyggda argument när bihålorna bankar.

Att min humor ibland är väldigt enkel. För jag kan tycka att sånt här är roligt:

(OBS. Vet ej varifrån den kommer. Hoppas ingen blir arg.)

Tjohoj allihop. Och njut av den fantastiska septembersolen och de vackert skiftande löven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar