fredag 23 september 2011

PopSanna.

En dagens outfit! Nä. Inte direkt. Men jag har mammas tröja på mig idag. Den är kanske lite kort i ärmarna och så men vad gör det? Det är ju mammas.

Mitt hår ja. Nej, jag ska inte klippa mig älskade bekymrade vän. Långt och vildvuxet ska det vara! Jag ska heller inte korrigera min "charmiga" tand som sticker ut. Lovar.

Har även mammas klocka ibland. En klocka som jag gav henne i födelsedagspresent en gång. Finfint. Här syns den litegrann. Det är en Swatch Skin. Känns inte när man har den på sig. Som en andra hud helt enkelt. Hur skönt som helst.

Fattar ni nu varför bebisar ser ut att ha så stora ögon? Det är för att de alltid har mössor på sig. Man ser inget annat! De har förvisso inte någon man av hår som jag. Men ändå. Störande öron har de ju! Se här, jag ser ut som en bebis. Nästan.

Och så ett leende för att runda av. Det är ju ändå fredag! Och jag har nog ganska gula tänder men de är tamefan starka så jag tycker gott de kan slippa vara vita. Japp. Inte ett enda hål har de drabbats av. Duktiga tänder! Och då får de vara nästan vilken färg de vill.

Nu har jag bjudit duktigt på mig själv. Men så vill jag ju att mina läsare ska heja på mig på stan också. Då måste man visa sig på bild ibland. Häpp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar