lördag 1 oktober 2011

Sista September.

Så var det fredag och dags för göttigheter.


Inleder med en bild som jag tycker är rolig. Kolla peace-tecknet! Känns som om jag sitter i mitt eget fredskapell. Sakralt och tjusigt.
(Det är mitt halsband som hänger på en krok.)

Mer bön i fredskapellet.

En present har jag fått!

En tvåfingerring.

Tada! Förvånansvärt jätteskön att ha på sig. Inte alls stelt eller klaustrofobiskt som jag först misstänkte. Känns så organisk liksom. Riktigt glad för den! Känns så roligt när man får presenter och får höra att "jag tänkte direkt på dig när jag såg den". (Det är för övrigt alltid roligt med presenter!) Tack fina!

Hos Luana förfestar man på bubbel och grymt god paj.

GRYMT GOD. Sa jag det? GRYMT GOD.

Flaskan till höger öppnade sig själv. PANG!
Roligt och läskigt.

Den obligatoriska Jag & min öl-bilden.

Det är höst.

Luana & Annika. Jo. Cykeln heter Annika alltså.

Sen var vi ute och partajade. Fast mest promenerade vi nog ändå. Och stod i olika barer och tittade på folk. Och pratade. Och skrattade. Gött.

På hemvägen låg dimman tät över stan. Fantastiskt vackert.




Så tillbringade jag den sista dagen i september. Och vaknade upp till en lika disig morgon. Det såg först ut som det var snö i luften och jag fick lätt panik. Men nu skiner solen och det är varmt och det känns ganska så bra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar