söndag 18 september 2011

Val.

Jag tänker så oerhört mycket på mitt liv just nu att det inte är klokt. Vad jag vill liksom.
Har svårt att komma fram till något konkret. Drömmer om Afrika, drömmer om hund, drömmer om att skriva böcker.... Många drömmar. Det där med jobb är ju med också fast det är svårare att drömma fritt om. Konstigt.

Hur vet man? Vad man egentligen vill?
Min fina bror brukar säga att man alltid vet. Innerst inne vet man alltid.
Han har säkert rätt. Dags att börja skala av alla lager för att hitta det bara?

Zimbabwe.
När jag ser såna här bilder (mest om jag tagit dem själv, som den här) så känns det i hela kroppen.
Längtan.

2 kommentarer:

  1. hjärtat, du MÅSTE till Afrika't. Pirret säger allt.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är ju mitt livs största och bästa kärlek.

    SvaraRadera