måndag 15 augusti 2011

WoW.

Nej, jag var ju inte på Way out West. Men lite häng i trakterna blev det likväl. Mötte upp lite skönt folk i Slottsskogen för att dricka lite vin och titta på folk. Luana var där, så klart.


Något ska vinet drickas i och med tanke på mina återkommande söta kanindrömmar så passade det här plastglaset perfekt.


Men sen blev det dags att gå och vi gick då till Ölstugan Tullen. Där fick plastglas och vin bytas mot öl och matchande glas. Gott. Tullen är för övrigt mitt favoritställe att dricka öl på sen en tid tillbaka.

Vi har hängt extra mycket den här veckan, Luana och jag. Det är så lyxigt och toppen.
Tre dagar i rad, rejält med häng. Åh. Underbart.

Sara drack Jäger för det är så gott. Hm.
Nä, i ärlighetens namn så är det inte hennes. Det är Luanas! Minsann.

Sen vimlades det ut på gator och upp på berg. Hängde och hade det sjukt bra till långt in på morgontimmarna. Eller om jag ska fortsätta på ärlighetsspåret så var det bra timmar ända in på eftermiddagen. En del människor är det väldigt lätt att ha det bra med.
Söndagskvällen tillbringades sedan under en filt i soffan lyssnandes på det helt otroliga regn som dundrade ner över vår stad. Mysigt så det förslår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar