lördag 20 augusti 2011

Balkan.

Igårkväll skördade jag halva min pepparmynta och begav mig till Majorna. Där fick jag japansk öl och fint sällskap.

Ännu en bild på en öl. Visst är det spännande? Men den här är ju i alla fall vacker. Och rätt god.

Sedan var det dags för huvudnumret. Mojito gjord på pepparmynta. Mycket mycket gott.

Sen knallade vi till Kontiki för Balkan Beat Party. Det var okej! Kajsa och Alex kom också dit vilket gjorde det hela mycket bättre. Och sen kom den braiga musiken igång och kvällen blev himla bra. Det är den alltid i rätt sällskap, det har man ju lärt sig vid det här laget. Gott så.


Så här såg det ut i båset vi satt i. Lite charmigt så där. Som Kontiki är.

Sen när det var dags att gå hem i natten så hör jag ett gäng ungdomar (åh vad jag känner mig gammal när jag säger så, haha) prata om hur de ska ta sig hem.

"Men den vagnen går ju inte hela vägen?!"
"Äh, du, vi vaknar ju alltid nånstans!"

Charmigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar