tisdag 9 augusti 2011

Halva.

Några bilder från min dag. Typ halva dagen. Bättre än inget!


Godmorgon!

Frukost på Egg & Milks uteservering.
Yoghurt, kaffe med mjölk och pannkakor.

Lite promenerande.

Kollade på glasögon och hittade ett par sjukt fina till Luana.
Lägg märke till hur söt jag är på den här bilden. Svårslaget.
Luana kan inte vara osöt hur hon än gör. Det är en talang det!

Vi spanade på partypaddan och tänkte att det vore en spexig plats för NÅGONS 30-årsfest nästa år.
Johodå! Den är lite liten bara.

Sen hem och kolla jobbläget och annat som man måste göra.

Softa lite.



Frukost nr 2. Alltså middag. Ehm. Scrambled eggs med purjolök och massa färsk chili. Gott.
Starkt är gott.
Sa ju att jag sällan lagar inspirerad mat...


Min stora doktor Westerlund blommar nu.

Det är så väldigt fint.

Och ja, för er som undrar om jag enbart umgås med Luana?
Nä. Inte riktigt. Men de andra är för ljusskygga för att synas här.
Ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar