fredag 5 november 2010

Vardag.

Livet rullar på och jag har helt enkelt inte så mycket spännande att dela med mig av, framförallt inga bilder. Men till helgen ska jag försöka använda kameran lite, lovar.

Idag har jag varit på migrationskontoret för att få en stämpel så att jag kan stanna ytterligare 30 dagar. Det var en procedur som hetta duga... Till slut fick jag dock stämpeln men måste snart ansöka om ett tillfälligt uppehållstillstånd, kanske man kan kalla det, för att få stanna längre än tre månader. Det kostar 1 miljon kwacha, ungefär 1500 kr. Lite tråkig utgift men finns det inget annat sätt så får det bli så. Ska höra mig för lite mer.

Fredag idag och jag ska hem till Maria för avslappnat häng. Är lite småsjuk med ont i halsen och lite huvudvärk så, så det får bli en lugn kväll.

Vilket hängigt inlägg.. Jösses. Förutom mitt fysiskt ganska tråkiga tillstånd nu så måste jag säga att själen är på topp. Glad och lätt om hjärtat. Så ni vet. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar