onsdag 24 november 2010

Konsult.

Jag jobbar på och blev precis påmind om att jag nu varit här i nio veckor. Idag ska jag till "min" partnerorganisation och assistera dem med att analysera svaren från en massiv undersökning de utfört bland sina egna partners. Man kan på sätt och vis säga att jag jobbar lite som konsult. Fast inte riktigt.

Gott om regn och åska inatt så nu på morgonen är det faktiskt så svalt att en kofta känns skön. Det är en ovan känsla! Räknar dock med att det vid lunchtid är varmt igen...men vi får väl se.



Läsarönskemål: "Men kan du inte lägga upp en bild på dig?!" Okej, varsågod! Och jag är gladare än vad bilden visar...lovar :)

1 kommentar:

  1. Konsult kan man vara hela tiden! Speciellt bra att du övar ;). Jag ska argumentera för mitt final project i service management nu på morgonen och sen powerplugga så jag kan gå på helgens alla festligheter och säga hej då till alla i Monterrey. Hörs snart gullet!

    SvaraRadera