måndag 15 november 2010

Sorry.

Ja, löftet om att ta med kameran i helgen...det gick inte så bra med det. Men det var en fin helg, väldigt rolig!
Vi (Erica, Maria, Mich och jag) förfestade lite hemma i fredags och gick sen vidare till Malins hus (där även Petu & John anslöt sig) och sedan var det dags för utgång. Två klubbar besöktes, Lounge och Alpha. Det var väldigt roligt, en sån där kväll man minns liksom. När allt är enkelt, kul och bara flyter på. Skön känsla.

Lördagen var lugn med lite pannkakslunch, eftermiddagsbio då vi såg Unstoppable - en film om ett skenande tåg. Väldigt underhållande! :) Sedan på kvällen gick vi till Portico som är ett italienskt ställe här som har grymma pizzor.
Söndagen, ah, söndagen. Häng vid poolen med snacks och vindrinkar. Sen iväg på ännu en eftermiddagsbio, den här gången Eat Pray Love som väl var sådär men ganska gött med bio och popcorn ändå.
Det var helgen i ett kortare sammandrag. Väldigt rolig & väldigt välgörande. Jag har det fint här, har verkligen anpassat mig till livet här och har folk att umgås med som får mig att må bra. Det är inte självklart att det ska funka så här bra och jag är väldigt glad över hur det blivit.

Nu är det måndag igen och jag går in på min åttonde vecka här på kontoret. Hur fort går tiden egentligen? Helt otroligt.

Några bilder ska ni dock få :)
Så här ser ut när man tittar ut från mitt sovrumsfönster:








Det byggs mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar