tisdag 9 november 2010

Doft.

Det här trädet doftar så himla gott. Paradisträd brukade vi kalla dem men jag vet inte om de heter så. Men de doftar helt klart paradisiskt!



Igår flyttade jag hem till Maria så nu har jag för första gången packat upp hela min packning. Blev lite besviken över att jag inte hittade en massa kläder längst ner i väskan... Garderoben är något torftig när man bara reser med en 50-litersryggsäck. Men men. Tänk vad roliga mina kläder hemma i Göteborg ska kännas när jag återvänder :)

Har hört att det snöar i Göteborg idag. Det känns otroligt avlägset!

3 kommentarer:

  1. Får du också känslan av att Sverige som stannar upp när det snöar? Iallafall enligt FB. Tack för bra serietips. Jag ska promota för Sopranos. Men misstänker att alex har sätt den :/

    Hör snart. Mejl kommer inom kort!

    SvaraRadera
  2. Jag kan meddela att det är ett Sverige som man inte vill gå ut i, Gick från bussen idag och fick blöta strumpor. Riktigt slaskig blötsnö i Stockholm. Hoppas värkligen att både du och Kajsa kommer ihåg att njuta av att ni inte e här.

    SvaraRadera
  3. Men det är ju så, Sverige stannar. Trafiken stannar. Folk stannar inne... Folk blir deppiga.

    Och ja, jag tror att vi båda njuter av att inte hasa runt i slasket nu :) Själv tänker jag mig nåt slags poolparty till helgen...slaskfritt :)

    SvaraRadera