måndag 12 mars 2012

Triss.

Jag har varit förkyld i ungefär tio dagar nu. Jag blir bättre, och så blir jag sämre igen. Det är hemskt tråkigt. Min oerhört långsamma tillfriskning kan ha med att göra att jag inte riktigt har vilat. Känns inte som om jag hinner, och jag när hinner så vill jag inte. Ungefär så.
Skitdumt.
Jag ska bättra mig. Genast. Ska bara... Tja, ni fattar ju.

Helgen var bra hur som helst. Var och såg Kristofer Åström på foajébaren i lördags. Det var fint! Konsertåret fortsätter att leverera.

Tulpaner från Johan i mammas lustiga vas.

Mer blommor. Som små solar.

Ännu fler tulpaner! Ibland har man det bra.
Jag har även lyckats låsa ute mig själv, lagat middag, läst lite teori, hängt med Johan och avslutat veckan med afternoon tea hos moster och sedan ett avsnitt av Boardwalk empire som är brorsans och min nya serie.

Och idag är det varmt! Kunde sitta ute på jobbet och dricka kaffe med gästerna. Det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar