fredag 2 mars 2012

Rätt.


Igår på jobbet fick jag en bukett blommor och en påse godis från några gäster. Vi har fått fin kontakt under de veckor de bott hos oss och nu var det dags för dem att åka hem. Strålbehandlingen och cellgifterna är avklarade och nu är det bara att långsamt läka och hoppas att all vidrig och oerhört tung behandling har gett resultat. Jag håller tummarna så hårt det bara går.
Jag blev så himla glad för deras uppskattning. Tänk att bara min närvaro och sällskap kan göra människors vardag lite enklare. Det är så himla fint och jag blev hemskt rörd och fick kila ner i källaren och torka bort en tår.

Fina fina tulpaner! Och ser ni trasmattan i bakgrunden? Min nya favorit.


Det känns som att jag är på rätt ställe på en del sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar